Київська опера заспівала на столичному Житньому ринку. Партитура Доніцетті зазвучала по-джазовому — і це справді «качає».
Київська опера (Київський муніципальний театр опери і балету для дітей та юнацтва) презентувала новий проєкт «Якщо ти не ідеш у театр — театр приходить до тебе» — 22 червня на офіційних сторінках Київської опери відбулася прем’єра відеоролика, знятого на столичному Житньому ринку.
Ідея проєкту полягає у приверненні уваги до проблем культурної сфери в умовах карантинних обмежень. Ролик демонструє, що «духовне харчування» не менш важливе, аніж харчування фізичне та закликає глядачів приходити до театрів — звісно ж, як тільки з’явиться така можливість.
Артисти виконали фрагмент із опери Г. Доніцетті Viva la mamma у незвичній для такого жанру локації — на Житньому ринку. Спеціально для проєкту було створено сучасне аранжування музики Доніцетті, а також змінено текст задля актуалізації дії до сучасних реалій.
«Оперу прийнято вважати елітарним, вузькосегментним видом мистецтва, але ми з цим не згодні. Наш проєкт демонструє не лише доступність опери як жанру, а і її необхідність широкій аудиторії. Оперний театр може бути сучасним, прогресивним та цікавим», — говорить автор ідеї проєкту, директор-художній керівник Київської опери Петро Качанов.