Книги, які розповідають про світові бренди та їх успішні кейси.
1.Економіка вражень: битва за час, увагу та гроші клієнта
Термін «економіка вражень» уперше вжили Б. Джозеф Пайн II та Джеймс Г. Ґілмор 1998 р.: це наступна економіка, що йде за аграрною, промисловою та економікою послуг. Автори стверджують: підприємствам треба створювати унікальні зв’язки, щоб завоювати прихильність клієнтів, а пам’ять сама стає продуктом — враженнями. Адже сучасні споживачі прагнуть більшого, їм потрібні емоції та досвід, за якими вони захочуть прийти ще. У боротьбі за свого споживача бізнес має запропонувати унікальну цінність, яка вирізнятиме його з-поміж інших. Власникам Apple, Starbucks та LEGO вдалося винайти переваги, завдяки яким бренд став неповторним, і автори аналізують їхній підхід.
Пайн і Ґілмор як професійні консультанти з питань формування економіки вражень розробили стратегію розвитку компаній у нових умовах, застосувавши власний, сформований за понад 25 років практики досвід, із яким можна ознайомитись у цій книжці.
2. Створи StoryBrand. Розкажи історію бренду, і тебе почують
Дональд Міллер — автор кількох книжок, а також методики StoryBrand. Він щороку допомагає тисячам підприємців розвивати бізнес. Міллера вважають одним з найінформативніших спікерів у світі. Він навчає створювати історії брендів, творчо їх удосконалювати й пристосовувати до потреб клієнтів. Його ідеї справили глибоке враження на лідерів і команди таких компаній, як Pantene, Chick-fil-A, Steelcase, Intel, Prime Lending, Zaxby’s, і багатьох інших.
3. Netflix і культура інновацій
До Netflix щороку хоче долучитися безліч фахівців, а вже сформована команда — лояльна, щаслива та ефективна. У Netflix немає чітких правил, проте кожен виконує завдання максимально якісно. Рід Гастінгс та Ерін Маєр проаналізували історію успіху цієї компанії й визначили, чому бізнесів багато, але інноваційними та прогресивними серед них стають одиниці. Секрет Netflix — у людях: уся команда працює злагоджено тільки тоді, коли кожен її учасник почувається комфортно і знає, що він — важливий елемент системи, а не абстрактна робоча одиниця. У цій книжці ви знайдете поради, як створити компанію, у якій хочеться працювати та впроваджувати інновації. Крім того, ви дізнаєтеся про залаштунки роботи в найбільшому стримінговому сервісі, який досягнув неабияких успіхів завдяки унікальній корпоративній культурі.
4. Велика дев’ятка
У цьому виданні Емі Вебб пояснює, що таке ШІ та яку роль відіграла Велика дев’ятка (Google, Amazon, Apple, IBM, Microsoft, Facebook, Baidu, Alibaba, Tencent) у його розвитку; пропонує сценарії перебігу подій упродовж наступних 50 років; окреслює ризики переходу від штучного вузького інтелекту до сильного штучного інтелекту та штучного надрозуму; пропонує тактичні та стратегічні рішення проблем, які виникнуть за наведеними сценаріями, а також конкретний план перезавантаження сьогодення. Ви знайдете відповіді на важливі запитання: ким насправді є корпорації Великої дев’ятки — новими месіями чи вершниками технологічного апокаліпсису. І що чекає на світ, трансформований інтелектуальними системами, які не поділяють нашого бачення майбутнього.
5. Частота Покоління Z. Як бренди налаштовуються на неї і здобувають довіру споживачів
Молодь покоління Z інакша. Їй подобається TikTok, її важко чимось здивувати, і вона одразу помічає нещирість у комунікації. Як брендам завоювати цей сегмент аудиторії і налаштуватися на хвилю нового покоління? Автори цієї книжки розповідають, що варто знати сучасним підприємцям і маркетологам, менеджерам та фахівцям із комунікації, які постійно стикаються з викликом сподобатися молоді.