Травневі події в місті Ужгород, які варто відвідати.
- Мистецький центр ILKO Gallery
- Виставка сучасного мистецтва INTRO
- 17 квітня – 12 травня 2019 року
INTRO – це спроба форматом фестивалю об’єднати 6 проектів єдиним простором і часом та створити поле для розвитку кураторських практик в сучасному мистецтві Ужгорода. “Інтро” означає входження проникнення, початкову фазу чого-небудь. Назвою автор та координатор проекту Тарас Табака втілив сподівання, що подія дасть можливість молодшій генерації митців увійти до художнього життя міста та стати його повноправними учасниками.
Із кураторськими проектами виступили Іван Небесник, Руслан Тремба, Роберт Довганич, Тарас Табака, Катерина Ганейчук та Наталія Тарнай. Учасники представили власні твори, а також залучили до втілення задуму молодих митців, які розширили розуміння теми через особистісне сприйняття. Художники представили різноманіття медіа, серед яких фотографія, інсталяція, плакат, живопис, а також спробували залучити глядача до дійства, застосувавши технологію доповненої реальності.
- Мистецький центр ILKO Gallery
- Вистава «БЕРКУТ»
- 24 травня, 19:00
Майстерня «ҐЕРЦЬ» представить в Ужгороді виставу, інспіровану подіями Майдану та війни на сході України. Сучасні події України оформлені у поезію Івана Франка та супроводжуються наживо авторською музикою. Слова, якими Герой звертається до глядача, звучать актуально та надзвичайно точно висвітлюють болючі події сьогодення, хоча взяті із віршованих творів Івана Франка, написаних більш як століття тому.
Прем’єра спектаклю відбулась у Дніпрі 2015 року і вперше його поставлять поза межами міста створення. З часу першої реалізації, вистава перетерпіла внутрішні зміни – фактичне відтворення соціально-політичних переживань країни переросло у більш глибоке вирішення питання існування людини у світі.
- Закарпатська Обласна Філармонія
- Концерт Любомира Мельника
- 15 травня, 19:00
Любомир Мельник, який вважається одним із найшвидших піаністів вперше виступить в Ужгороді в рамках світового туру до 70-річчя. Композитор-мінімаліст українського походження зробив неабиякий вклад у сучасну фортепіанну музику, розробивши власний стиль гри, що називається “Безперервна музика” – техніка гри надшвидких арпеджіо. Його метод базується на грі без відриву ніг від педалей, таким чином створюється безперервна звукова лінія із переборів різної протяжності. Створюється єдине безкінечне музичне полотно, яке поглинає глядача та вихоплює його із реального світу.
Текст: Анастасія Олексій