ТОП-5 книг про лідерство 

лідерство

Хто такий лідер? Той, хто йде попереду. Якщо ви керуєте людьми, повинні завжди почуватися впевненим у собі, вміти знаходити спільну мову з колективом, чути співрозмовника, бути відкритим до критики, вирішувати будь-які проблеми та не боятися труднощів. Найважливішим ключем до успіху лідера є саморозвиток. І для того, щоб стати лідером, доведеться багато працювати над собою.

Книжковий експерт прочитав книжкі видавництва Vivat й підібрав найкращі книги, які допоможуть здобути нові навички та знання, розвинути лідерські якості та стати успішним.

1. Правило переможця: Х 10. Як отримувати максимум від життя

Книжка призначена для тих, хто хоче від життя в 10 разів більше. Коли справа доходить до визначення цілей, більшість людей обмежується трьома типами дій: діяти звично, нічого не робити або відступити. Але, якщо ви прагнете досягти амбітних цілей, не можна задовольнятися звичним. Щоб перейти на новий рівень, вам треба вдатися до нового, четвертого типу дій — правила множення на 10, яке гарантує, що ваші найсміливіші мрії справдяться. Автор розповість вам, як цього навчитися й чому більшість людей застрягають на перших трьох рівнях. Ви дізнаєтесь, як оцінити зусилля, потрібні для досягнення цілей, та забезпечити собі стійкий особистий і професійний успіх незалежно від досвіду або фінансового становища. Припиніть задовольнятися посереднім і прагніть неймовірного!

2.Справжні лідери їдять останніми. Як створити команду мрії

Лідери фейкові та лідери справжні — у чому різниця? У здатності ставити потреби колег і компанії вище за власні, як переконує Саймон Сінек. Адже справжні лідери здатні пожертвувати своїм комфортом, ба навіть виживанням заради блага тих, про кого піклуються. Поки фейкові лідери керуються законами цинізму й корисливості, справжні лідери сприяють довірі та співпраці, вибудовуючи так зване Коло Безпеки всередині команди, захищаючи її від зовнішніх викликів. Цього закону дотримується морська піхота, а також керівники, що цінують співробітників і прагнуть досягти максимального процвітання своєї компанії. Як стати лідером, надихнути колег на плідну співпрацю, створити атмосферу впевнених і задоволених роботою професіоналів, здатних розв’язувати завдання будь-якої складності? «Справжні лідери їдять останніми» — це книжка для тих, хто прагне відчути значущість своєї праці й жадає довести це в колі сильної, стабільної та продуктивної команди, якій підвладні найсміливіші звершення.

3. Юлій Цезар: 6 законів сучасного лідера

Юлій Цезар — досвідчений стратег, який не боявся непростих рішень, мудрий комунікатор, майстер перемовин. Ці якості досі цінують у справжніх лідерах. За часів античності люди теж стикалися з дезінформацією та ненадійністю партнерів, училися влучно формулювати меседжі, визначати мету й згуртовувати команду. Відтоді змінилися тільки обставини, але суть процесів лишилася незмінною.

Досліджуючи особисті пріоритети й здобуті досягнення Цезаря, Алан Аксельрод пропонує новий погляд на життя видатного політика. Автор зосереджує увагу на 6 законах, що характеризують його керівництво, і виокремлює 92 неоціненних правила, котрі допоможуть кожному, хто прагне мати успіх у будь-якій справі, реалізовувати власні амбіції й бути лідером.

4. Змініть звичний сценарій: як змусити людей вважати вашу ідею своєю

Презентувати свою роботу, проявити себе під час співбесіди чи ділових переговорів, зацікавити потенційних партнерів своїми ідеями — усе це потребує особливих навичок. То як навчитися продавати, а не втелющувати товар, підштовхувати інших до ухвалення рішень на свою користь, а не змушувати до цього? Експерт з продажу Орен Клафф, який укладає успішні угоди на мільярди доларів, допоможе вам стати переконливим. Ви дізнаєтеся, як навчитися вирізнятися з-поміж інших та змінювати звичний сценарій переговорів. Секрети Орена ви достоту зможете застосувати на практиці: чи то в розмові з босом, чи то під час пітчингу проєкту перед інвесторами, ба навіть у спілкуванні з друзями.

5. Наввипередки. Як стати єдинорогом серед океану віслюків

Чому одні продукти привертають нашу увагу, а інші ні? Чому одні компанії стають чемпіонами навіть на переповнених конкурентами ринках, а інші щодня ведуть боротьбу за виживання? Книжка не просто дає відповіді на ці запитання, але й розповідає, чому у вас більше не вийде перемагати конкурентів лише за рахунок хорошого продукту, а також пропонує низку практичних інструментів, які допоможуть виділитися з натовпу й завоювати серця клієнтів. Вона водночас надихає, висвітлює поширені помилки та спонукає відмовитися від застарілих підходів, щоб поглянути на світ бізнесу по-іншому.

Підтримайте нас, якщо вважаєте, що робота Дейли важлива для вас

Возможно вам также понравится

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *