Тактичний урбанізм: зміни у Києві з легкістю та задоволенням

urbasaurus

Урбаністична кампанія «Місто VS Урбазаври» з Лесею Нікітюк за підтримки бренда glo™

*На правах реклами

Київ — місто динамічної урбаністики. Втім, поруч із просторами, що розвиваються та стають улюбленими точками для прогулянок і відпочинку киян, ще й досі існують занедбані, некомфортні локації. Урбаністи прозвали їх Урбазаврами — влучне ім’я для міських монстрів, на місці яких могли б бути круті, сучасні, зручні зони відпочинку та громадські місця. 

Вполювати Урбазаврів та змінити Київ на краще пропонує команда нової урбаністичної кампанії «Місто VS Урбазаври». У ній зібралися разом бренд glo™, який  вірить у силу маленьких трансформацій і твердо налаштований стати ініціатором якісних змін у містах, і ГО «Міськи реформи», яка з 2014 року опікується питаннями урбаністики, працюючи з різними групами містян та зацікавленими сторонами задля створення екосистем розвитку активного та динамічного публічного простору.

glo™ разом з ГО «Міські реформи» дослідив урбаністичну проблематику, поспілкувався з локальними експертами та розглянув десятки локацій у Києві, Харкові та Одесі, щоб обрати по три простори, які найбільше відповідають завданням ініціативи. 

Кампанію підтримали локальні інфлуенсери — CITY HEROES, кожен з яких очолив одну з команд полювання на Урбазаврів. 

Де живуть Урбазаври Києва та хто на них полює? 

  • Покинута арка на Рейтарській — Брудозавр. Команду полювання на цього урбазавра очолила креаторка візуального контенту Оля Чубата:

«Позитивні зміни мене дуже надихають. Тому, коли я познайомилась із проєктом «Місто VS Урбазаври», зрозуміла, що не можу пройти повз. Арка на Рейтарській — це, на перший погляд, просто занедбане і не дуже доглянуте місце, яке, здавалося б, вже нічого не врятує. Але ви бачили, яким може стати це місце? Ми з вами разом можемо зробити так, щоб ще одна локація улюбленого Києва стала знову красивою! Я впевнена, що кияни оцінять трансформацію арки на Рейтарській. Це буде дуже стильне і красиве місце, де буде приємно і прогулятись, і посидіти, і навіть наробити контенту!».

Тактичний урбанізм: зміни у Києві з легкістю та задоволенням
  • Узбережжя річки Либідь — Водозавр. На нього полює авторка проєкту «Шукай!» Юлія Бевзенко:

«Цей проєкт відгукується мені своєю основною метою — робити Київ кращим. Я проводжу екскурсії по центру міста, але є і багато інших цікавих місць в Києві, які часто не так гарно реконструйовані. Саме тому я і обрала локацію, якій критично необхідне оновлення. Києву необхідна культурна децентралізація».

urbasaurus
  • Локація під Гаванським мостом — Мостозавр, на якого веде полювання засновниця блогу TheGorod Світлана Гривківська:

«Я дуже люблю своє місто. Мій блог — це ода Києву. Наше місто просто прекрасне, гарне, неймовірне — але є і локації, які потребують реконструкції та реновації, більш ретельної роботи по догляду за ними. Цей проєкт за своєю суттю перегукується зі станом моєї душі, і я просто не могла пройти повз такого. Я люблю багато місць у місті, але особливі почуття маю до набережної біля Арт-причалу, місця швартування кораблів. Ця локація для мене особливо романтична, там я зустрічала світанки і проводжала заходи. Мені б дуже хотілося, щоб саме це місце трансформувалося і стало ще красивішим, щоб більше людей туди приїжджало помилуватися цими чудовими краєвидами річки».

Тактичний урбанізм: зміни у Києві з легкістю та задоволенням

Учасники кампанії мають змогу обрати у Києві одну локацію-Урбазавра, яку трансформують у сучасний, функціональний та комфортний міській простір. 

На всеукраїнському рівні команду змін очолила BIG HERO Леся Нікітюк — найзавзятіша українка, яка не дасть спуску жодному Урбазавру. 

Урбазаври реально задовбали! Люди хочуть жити в комфортному, сучасному середовищі, мати місце для відпочинку і розваг, зелені парки і класні вулиці. І ми маємо шанс змінити те, що не подобається: разом обрати три локації та задати тренд на трансформацію міст. Хочеш змін — вполюй Урбазаврів разом із нами!” 

Подробиці щодо кампанії, а також механіки та правил голосування читайте на сайті Urban Transformation.   

*glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

Возможно вам также понравится

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *