Вечірка “Місто vs. Урбазаври” на набережній Либеді

Вечірка “Місто vs. Урбазаври”

*На правах реклами
glo™ призначений для повнолітніх споживачів тютюну або нікотину

Урбаністично, захопливо та драйвово: саме в такій атмосфері відбулося офіційне відкриття трансформованої набережної річки Либідь. Головною темою заходу, який відвідала BIG HERO кампанії Леся Нікітюк та низка зіркових гостей, стали тактичний урбанізм та відповідальне споживання. На івенті представили спеціальну ресайкл-колекцію одягу від Валерія Топала і провели нестандартний перформанс з використанням незвичайних урбаністичних предметів в якості музичних інструментів. 

Вечірка “Місто vs. Урбазаври”

Нагадаємо, набережну річки Либідь було трансформовано в рамках урбаністичної кампанії “Місто vs. Урбазаври за підтримки бренду glo™. Занедбану і невідому багатьом містянам локаціюперетворили на багатофункціональний міський простір, що підходить для прогулянок та відпочинку. Там встановили нові лавочки і тканинні навіси, облаштували місце, де можна подивитися кіно з власного проєктору. На бетонні береги колектору нанесли яскраву розмітку, яка слугує навігацією для відвідувачів. 

Водозавр, що мешкав на київський локації, не відразу залишив насиджене місце. Після першого етапу трансформації він повернувся разом з потужною зливою, яка зруйнувала частину оновлень. Проте наслідки швидко ліквідували і провели “роботу над помилками”. Тактичний урбанізм показав свою практичність — адже завдяки обраним методам вдалося без значних затрат ресурсів допрацювати певні моменти та укріпити конструкції на локації. 

Подивитися, як була трансформована локація, можна тут:

Остаточну трансформацію набережної, а також завершення проєкту “Місто vs. Урбазаври” вирішили відзначити яскравою вечіркою 12 вересня. Вона поєднала урбаністичну тему та захопливі творчі перформанси. 

Вечірка “Місто vs. Урбазаври” на набережній Либеді

Одним з основних елементів програми заходу стала презентація колекції відомого стиліста і дилера моди Валерія Топала, створеної спільно змолодим дизайнером Q concept Анастасією Падалко. Для створення колекції були використані вінтажні речі українських дизайнерів ARTEMKLIMCHUK, Larisa Lobanova, Лілія Литковська, Q concept, а також одяг із second hand. 15 луків з перероблених матеріалів акцентували увагу на важливості сталої моди і відповідального споживання. Темою небайдужості до навколишнього середовища була сповнена і сама постановка показу, що нагадувала захоплююче театралізоване шоу. Моделі ходили наче по воді у руслі Либеді та постійно змінювали образи, щоб розповісти за допомогою них історію, зрозумілу без жодного слова. 

Нестандартний музичний перформанс у другій половині вечора здивував гостей несподіваним використанням урбаністичних предметів. Те, що ми зазвичай не помічаємо, на вечірці перетворилося на унікальний музичний інструмент. Його звучання переплелося з ритмами барабанів та урбаністичним треком DJ Fisun, зануривши гостей івенту в магнетичну, бурхливу атмосферу міста. 

Вечірка “Місто vs. Урбазаври”

Кожен з нас є частиною урбаністичного середовища — і кожен має силу змінити щось навколо себе та запустити хвилю позитивних трансформацій на більш глобальному рівні. Про цю “теорію маленьких справ”, що лежить в основі тактичного урбанізму, нагадала у своєму виступі BIG HERO кампанії “Місто vs. Урбазаври” та бренд-амбасадорка glo™ Леся Нікітюк. Гості заходу, серед яких були Євген Таллер, Sonya Kay, Віта Булана, Андрій Гонковський, Оля Чубата, Ярослав Князев, Тетяна Ніколенко (Мурій), Орест Мурій, Андрій Шабанов та інші, охоче підтримали цю ідею та попрактикувалися у локальних трансформаціях прямо на івенті. За допомогою спеціальної кнопки вони міняли колір освітлення на локації та наочно спостерігали, як невеликі деталі можуть вражаюче позначитися на сприйнятті всього середовища. 

Вечірка “Місто vs. Урбазаври”

Зараз трансформована набережна Либеді доступна всім охочим киянам та гостям міста. Проєкт “Місто vs. Урбазаври” завершився — але яскраві й нестандартні активності від бренду glo™ продовжуються! Стежте за новинами в акаунті @glo_ukraine в Instagram. 

Додаткова інформація: 

Проєкт у Києві був реалізований за безпосередньої ініціативи та підтримки Олександра Возного, начальника Управління екології та природних ресурсів, та за підтримки КП «Плесо» і Управління Екології КМДА.  

Вечірку 12 вересня проведено за участі агенції Slupsky Event Management.

Возможно вам также понравится

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *