Техас і постільні сцени

«Червона ракета»

5-й Київський тиждень критики: міжнародна програма, ранкові покази, враження автора Kyiv Daily. Обержно, спойлери. Фильм третій.

«Червона ракета» / Red Rocket

Про що: порно (без порно), життя на задвірках, white trash*

Режисер: Шон Бейкер

Головний герой «Червоної ракети» — порноактор-невдаха Майкі Сейбер (Саймон Рекс). Він  повертається до рідної глушини, у Техас, де ніхто не радий бачити цього чувака: ні його колишня дружина, ні її матір. Усіма правдами й неправдами він оселяється у колишньої дружини Лексі, намагається знайти роботу, зрештою бачить чудову нагоду для успіху у стосунках із продавщицею пончиків (Сюзанна Сон). У «Червоній ракеті» немає жодної тривалої постільної сцени, хоча наготи на екрані багато. 

Таких драм про життя декласованих провінційних елементів вже було чимало, проте Бейкеру вдається оживити цей жанр. По-перше, він переосмислює саме поняття американської мрії і його трансформації, і знаходить нову – ідеальну – метафору. Американська мрія – це більше не велика кількість грошей, а їхня видимість. Герой Саймона Рекса — безглуздий, самозакоханий, просто дурний, з усіх талантів у нього — великий член і вміння мальовниче прилаштувати його в кадрі. За межами цього гормонального світу він нічого не має. По-друге, самі white trash тут олюднені режисером, вони набувають рис справжніх живих людей, а не безглуздих персонажів, яким аби тільки накуритися і забутися. По-третє, це — людяне кіно.

*White trash, літер. «біле бидло», «біле сміття») — грубий термін, що використовується у повсякденній мові в США для позначення декласованих білих американців. Такі люди часто живуть завдяки соціальній допомозі з безробіття в старих трейлерах і відрізняються низьким соціальним статусом та рівнем освіти.

Возможно вам также понравится

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *